Историската алтернатива на Европа со националните култури не можела напросто да се нарече:
Користен извор при разработка на прашањето – “ Историја на Европската идеја “, стр. 15- (Wolfgang Shmale Geschichte Europas Copyright 2000 by Bohlau Verlag Ges.m.b.H.&Co.KG
Се разбира дека пред да дојде до ова има и сериозни обиди за обединување на Европа, но тоа е во времето кога Турција е сеуште силна и никој нема изгледи дека може да грабне некој нејзин дел и територии
Вака модернизираната и силна Русија се повеќе се вплеткува во Европската политика особено по поразот на Наполеон пред Москва
Односот на Европејците кон источните империи кои допираа или во делови беа на тлото од Европа по XV век е посебно интересен. Особено зашто тие токму во тој период беа во најголем свој подем .
Но интересно додека новата Европа сеедно “помладата” над Алпите и “постарата” со Рим и светата столица, полека станува обединет поим низ Средновековието и кај владетелите, ...
Дури со слободното ширење на Христијанството, претставата за Европа ќе почне да се шири просторно
По ова Шмале дава за следните векови како поимот Европа се шири или замаглува низ времињата за територијата на денешниот континент – Европа.
Етимолошки и митолошки извори на името “Европа”.
Во средината на IV век п.н.е во македонската постојана војска, пешадијата е главно пополнувана од селанството а коњицата од племството и земјопоседничката аристократија.
Во македонскиот фолклор дури и од доцниот среден век како и од новиот век, многу битни елементи се истоимени со антички митолошки поими. Така интересно е за боите и нивното истоимено значење, што се целосно поклопени.
По потекло е Македонец, од градот Кратово.
Бројни крстоносни војски ќе протатнат низ тлото на Македонија притоа воведувајќи самите некаков нивни ред на правила.