Старо-Балканските народи

Народите на Балканот се подложени на мн. асимилаторски процеси, некои насилни, некои со културно-интересно влијание.


- Во XVIII и XIX век се формираа нови држави на Балканот. Македонците се меѓу последните кои се изборија за обнова на својата државност.Тоа е обнова на државата затоа што Македонија како држава постоела за разлика од некои новосоздадени држави во соседство и.


- Националната припадност е едно од основните потреби за чувство на идентификација на човекот исто како и потребата на чувсво на припадност на едно семејство, фамилија ,град и сл. Се знае од историјата какви проблеми имаа нациите кои немаа своја држава ( пример се Евреите, Курдите и Ромите)Народите на Балканот се поделија во овие национални држави како Срби ,Бугари ,Албанци ,Грци, Турци ,Власи и др.


- Сите овие народи имаат големи сличности во обичаите ,носиите,фолклорот а некои и во јазикот .Најновите генетски проучувајна (Последниот самит на генетичарите во Барцелона –Шпанија) укажуваат дека се работи за 95% ист народ со континуитет од повеке илјади години .Походите на др. народи повеке биле плачкашки отколку преселнички.


Резултат на освојувајнето и асимилацијата на дел од домородното население на Рим во Македонија се Власите и дел од Албанците.Резултат од религиското и јазичнот влијание на отоманите се денесните Турци и др.

КОИ СЕ ОСНОВНИТЕ ПРАШАЊА ?!:


При расчистување на вистината за Балканот, основни прашања се :

- КОЈ ОД ДЕНЕШНИТЕ БАЛКАНСКИ НАЦИИ ВО КОНТИНУИТЕТ ГО ЗАДРЖАЛЕ , ЈАЗИКОТ ,КУЛТУРАТА И ИМЕТО, ПРИСУТНО КАКО НАЦИЈА И ДРЖАВА НА БАЛКАНОТ УШТЕ ОД АНТИКАТА ?

-КОЈ Е ЈАЗИКОТ КОЈ СЕ ГОВОРЕЛ ПРЕД ДОАГАЊЕТО НА ГРЧКИТЕ СЕМИТСКИ ПЛЕМИЈАНА НА БАЛКАНОТ?

-КОИ НАЦИИ СЕ ОФОРМИЛЕ ПОД АСИМИЛАТОРСКО И КУЛТУРНО ВЛИЈАНИЕ НА ОСВОЈУВАЧИТЕ?


- Вака поставените прашања се основа на одговот за тоа кој бил прв на Балкaнот, овој или оној народ или кој идентитет и нов а кој стар.Овие прашања се основата на сите Балкански шовинистички политики ,бидејќи сите пропаганди тврдат дека нивните нации се постари од другите.


- Денешниот грчки јазик е преполн со македонски зборови.
Ке се рече - ги презеле денешните Македонци од Грците, зашто по официјалните историографии на Балканскиве држави .денешниов македонски јазик е донесен од Словените.
Но тука има нешто чудно - Ако е така ,како е можно Македонците да имаат етимологија на тие зборови и етимолошки ги разбираат а грците ниту имааат етимологија ниту ги разбираа
т. Пример ..

* АФРОДИТА ( Аф-роди-та) = божица на плодноста и убавината
* АСКЛЕПИ ( А-склепи ) = бог исцелител (да склепаш, да направиш)
* КРЕПИДОМА ( Крепи-дома = темел ( кој го крепи всушност домот) и др. Одисеј Белчевски од Канада пронајде 2000 зборови присутни дури во Илјада од Хомер.
Васил Илов со артефактите од Говрлјево стари најмалку 1000 години п.н.е (за среќа датирањето на овие артефакти не го извршил Илов,но др. стручни лица уште во екс С.Р.Македонија, тој само ги преведе натписите, кои до тогаш беа водени како орнаменти. Нив многу јасно ќе ги разберете со денешниов Македонски Јазик ,односно некои негови дијалекти-“СЛ, С, БО, СМ. ” -само со бог сум . Ист е случајот со натписот датиран од VI век п.н.е, на Лемнос кај Тасос како и дисковите најдени на Крит како наследство на Минејското кралство.)
Очигледен е континуитетот на народната носија ,фолклорот и архитектурата од античко време па и неолитот на тлото на Македонија.


- Како Македонци се идентификувале сета античка династија на Македонија , Јустинијан I .Василие II, како и цела династија на Комнените.Во отоманската империја ,покрај тоа што силно била наметната верската идентификација мнгу од поданицијте јаничари биле свесни за својот идентитет таков е пример со Египетскиот намесник на Отоманската империја Мехмед II -Македонецот.


Факт е дека голем дел од населението на балканот го променило својот идентитет и примило нов ,никој не треба тоа да го осудува тоа е сплет на околности ,воени и културни притисоци и др.Уште повеке што секој има демократско право да се изјасни како се чуствува тоа е негов личен избор и избор на неговата фамилија.


- Мегутоа недозволиво е некој што го променил својот идентитет да го напага другиот кој си останал верен на традицијата ,обичаите и јазикот.