Macedonium
Македониум.орг
Историја
Религија
Архитектура
Култура
Етимологија
Етнологија
Пропаганда
Новости
За Македонија
Македонизам
Анкета
Македониум прашува
Што сакате да читате на Македониум?






Вкупно гласови : 7714
резултати
Македониум музика
Благодарност до Синтезис и Bagi communications

Време
Времето во Д. Капија
Времето во Скопје
Времето во Битола
Календар на настани
Пропаганда > Општо за пропагандите > Поим и цел на пропагандите
ПОБУДУВАЊЕ на внимание и интерес
Сподели на Facebook

Во свеста на човекот не  се задржува точно и јасно, се она што  во секој момент  го опкружува и што се случува, но се задржува она кон што е – УСМЕРЕНО НЕГОВОТО ВНИМАНИЕ.

Оттука, вниманието е психолошка предпоставка за делување на пропагандата. Со ова, пропагандистите  постојано проценуваат колку содржините и техниките на комуницирање  СЕ УСМЕРЕНИ на побудување внимание и за негово оддржување.
Луѓето се интересираат за случаите полни со човечка драма, со динамика на судири и процеси, случки полни со мистичност, неизвесност но и возвишеност. Едноставно – драматика – поединци јунаци, херои во акција и напнатост и сл.

Факторите за таквиот интерес се повеќепричински. Се сведуваат на: Полтичката сензибилност на современиот човек, Притисокот на стравот од неизвесноста на живеењето, Љубопитноста, Важноста, Восхитот, Драматичноста на случувањата, Трката со времето и техниката..и сл. Едноставно интересите на луѓето треба да се следат.

Усмереното внимание е психолошка претпоставка за делување на пропагандата. Пропагандистите треба секогаш да проценуваат и колку содржината и техниката на комуницирање е усмерена на подување внимание и негово одржување.
Современите пропагандисти се креативни, потковани со последните технолошки вештини и својата дејност ја организираат и изведуваат така да постојано тежат кон побудување и одржување на внимание. Правилно се одбираат содржините, наизменично се посредуваат привлечни помалку привлечни пораки, се користат средствата, креативно, спонатано и едноставно се користат симболите, мајсторски се применуваат вербалните симболи кои лесно се помнат и.т.н. Во било какви услови пропагандистот треба да е креативен и да не допушта промашувања во одржувањето внимание како битен психолошки предуслов за успешна пропаганда.

Сподели на Facebook | << Назад | Најгоре

Овој наслов е прочитан 4641 пати
Просечна оцена од посетителите
 5 од 5
Оцена:




 
Запиши
Коментар:

 

недела, 12 јули 2020
Моментно посетители: 74

Македонија низ фотографии

Галерии: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16  (нова)
Дали знаевте дека...
 Македонскиот крал-бебе на бојното поле
--------------------------------
 Македонците и чамците
--------------------------------
 Австрија во чест на потомството од Мисирков
--------------------------------
 Нова обука на аскерот за Македонија
--------------------------------
 Поимот лептерно (лефтерно – лесно)
--------------------------------
Дневни случувања
 Тауресиум ќе се презентира пред јавност
 Под македонското сонце во Прага
 Архитектурата од 4 до 6 век на виделина
 Ова не е Танец, ова е чудо од Македонија!
 Инаугуриран четвртиот македонски претседател

Македонски времеплов
Март
Април
Мај
Јуни
Јули
Август
Февруари
Септември
Октомври
Ноември
Јануари
Декември
 
Copyright Macedonium | © 2007-2008 Број на посетители: